Zápis #4

17.08.2012 22:13

    Vážené sestry, vážení bratři. Jak jste si asi už zajisté všimli, legenda se vrací. Jednoho letního večera (dnes) sedíc a rozjímajíc nad smyslem života, jsem asi vlivem osudu najel na naše stránky a dostal jsem se až k záložce Krajícův blog. Z bušícím srdcem jsem na ni klikl a mé tušení se potvrdilo. Už je to jakýsi ten pátek (dneska přesně 29. pátek) co jsem neaktualizoval tento kdysi oblíbenou (doufám) blog. A tak se pln studu a pár pohárků Malibu pouštím do pokračování.

            Nejdříve bych se vrátil tam, kde jsem skončil. Psal jsem o anketě „O největšího frajera“. Jak jistě všichni víte a někteří možná i vzpomínáte 21.4. 2012 se uskutečnil slavnostní Galavečer, kde proběhlo vyhlášení ankety.

            Samotný Galavečer byl, myslím si, povedený. Hrála kapela Exhaustion včetně zběsilého Pólího a Pižimimoně (který je na hrušce, protože hrál s Reflexama). Byla tombola (Starostovic Johanka si doteď pochvaluje její „ženský sen“). Událo se mnoho věcí, které nemůžu zvěřejňovat (dorazila i Stiflerova máma J) a nakonec to dopadlo snad dobře.

            Dále se našemu soutěžnímu teamu poštěstilo, protože z vydatné Čundrové zimní připravy, jsme byli opravdu solidně nabušení (Pólí trochu míň, protože pi*oval) a dočkali jsme se vytoužené mírné úpravy naší mega brutal animal soutěžní mašiny. Tu jsem si vyzkoušeli na první soutěži v roce 2012 – Velikonoční Pohár Vsetín. Tam jsme se předvedli v plné parádě. Našich nabušených těl si všimla i televize a natočila náš útok k reportáži ze soutěže. Myslím že cérky určitě omdlévaly při pohledu na nás.

            Tak to by tak pro rozjezd bylo asi zhruba všechno prozatím, jelikož si musím nalét další pohárek Malibu, tak to tady radči ukončím. Jestli si to někdo přečte, tak bude pokračování (dřív než za půl roku) a jestli sa to nebude líbit, tak pokračování bude stejně. V plánu mám udělat prozatímní hodnocení soutěží a jednotlivých členů našeho soutěžního profi-teamu za uplynulou částí sezony.

            A tak se s pozdravem: „Sportu zdar a hasičům zvlášť“ loučím s dnešním příspěvkem. Už je fakt konec…teď…konec, amen, tma… 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.